tirsdag 16. juni 2009

Redesign eller bare GJØR MEG FERDIG!

Denne nydelige buksen kom plutselig i mine hender, tanken var nok god en gang på 60-70 tallet da svigermoren til en venninne av med begynte på en overallselebukse til sitt lille troll som i dag snart nærmer seg 40 (Sorry Sindre vet ikke hvor gammel du er :) Så dette må nok være noe at det fineste jeg har fått fra noen jeg ikke kjenner. Buksen var ferdig sydd men manglet finishen oppe og nede....



Slik var den oppe


Her er hvordan den var og ble;)



Ble ganske fornøyd med resultatet ( jeg og skråbånd er ikke alltid like gode venner ser dere, men her gikk det bra;)

Nå er buksen til salgs til en 1-2 åring for 400.- EN SKIKKELIG EKTE RETROBUKSE sydd på 60- 70 tallet men en liten vri av tulletrolle (bare gi meg en lyd:)



Fikk strikk nede, denne blir gøy til sommeren;)

Solgt

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. takk for hilsen. eg er nok ikkje 40 heilt ennå, men det er ei stund sidan sist eg viste bevis på polet... fin blogg

    SvarSlett
  3. Hehe sorry hehe nå har jeg fått vite at du er nærmere 30 enn 40, jeg skal huske det til neste gang...;)Og du får bare ta det som et komliment;) Og du må si tuuuuusen takk til moren din for all stoff og buksen selvsagt, og du må si takk for meldingen jeg fikk i går (Via Lillian) Klem

    SvarSlett