søndag 21. juni 2009

Farmors loft



Her viser den stolte eieren seg frem;)


Ei jente søt lita jente fra Sauda har igjen fått seg en tulletrollisbukse og ingen hvilken som helst bukse. Stoffet med de orange og røde blomstene/rundingene på har jeg tidligere sett på en annen blogg og tenkt: -Hvor har de fått det flotte stoffet fra, er det virkelig fra 60 tallet eller tuller de??? Men så plutselig en flott sommer dag ( som jeg har nevnt tidligere, ryddet vi ut av mine besteforeldres hus og på loftet der i en eske i et hjørne fant jeg DETTE!! en liten duk eller noe som ikke var falmet, skittent eller noen ting. Det var helt perfekt og klart til å komme i tulleTrOllets hender.




Stoffet ble koblet til et lilla ikea stoff dette for at en bukse i bare dette stoffet ville bli for mye og fordi ( man må jo spare litt på skattene) ;)



Minitrollet viser gjerne buksen frem og digget den (og jeg var overlykkelig over at hun endelig likte noe av det jeg hadde laget), spurte om hun ville ha en sånn -Ja mone sin sa hun ;) men diggingen varte bare i 5 min så da ble den sendt til Saudatrollet, og "Mone" går fortsatt rundt i bleien...hmmf!


Her er saudatrollet igjen i buksen sin, - Ser førnøyd ut ikke sant!? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar