onsdag 27. oktober 2010

funn av bilder og epla butikk


Oppdagte noen bilder på facebook i dag, på siden til Redesign Bergen

Her her har jeg en hyggelig prat med en liten gutt og pappan hans, jakken ble senere vist på tv2 og ligger nå ute for salg på den nye butikken min på epla.no vi får se hvordan det går;)




Jeg fant jammen meg også et bilde av smekkene mine som jeg glemte å ta bilde av før alle utenom en ble solgt. Så dette var et gledelig gjensyn ;) Jeg er en av de som vil ha bilde av alt jeg har laget hehe



Her er også noen flere actionbilder fra selve dagen som jeg lever på enda;)



Jeg sier bare GLEDE!


Eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke fikk sett så alt for mye selv på lørdag, slik som denne herlige damen som lager ulike skåler, kuler av melkekartonger og andre fine ting


Se så stilig og koselig!



Her er en pute som også ligger for salg på http://epla.no/shops/tulletrolle/ ta en TITT ;) og gi meg gjerne tilbakemelding, jeg kan ikke så mye om slike butikker jeg ;)

Ha en flott dag!!

6 kommentarer:

  1. Fine bilder! Forstår godt at det var ein STOR dag!:

    Kikk inn til denne flotte bloggen:
    http://unnistrand.blogspot.com/

    Ho gir massevis av gode Eplatips:-)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en gøy dag i Bergen! Selv bor jeg en time unna, men tips meg gjerne om du vet om noen koselige markeder i Bergen før jul. Vet at det på søndager innimellom er noe i Skostredet.

    SvarSlett
  3. TUSEN TAKK for linken IJ den var jo riktig informativ;) den må jeg bruke aktivt hehe, og ja Jippiyes jeg skal si ifra ( jeg pleier egentlig ikke å være med på slike messer og slikt, men det var utrolig artig at jeg fikk muligheten denne gangen. Søndagene i skostredet, ja har bare vert der en gang, ( det er nok koseligst når det er pent vær;) men utrolig koselig gate da, I love it. Jeg skal gi beskjed med en gang jeg hører noe. Man får virkelig kjennt på julestemningen på disse julemarkedene ;)

    SvarSlett
  4. Jeg også må ta bilde av alt jeg lager :-)
    hihi :-)

    SvarSlett
  5. Takk for trivelig kommentar på bloggen min:) Jeg vet ingenting om tredokkene jeg kjøpte på loppis:) Men jeg ble helt skjelven da jeg så dem:)
    Fin eplabutikk, jeg har eplabutikk registrert jeg også, men har ikke lagt inn noe der ennå:) Skummelt i grunnen:)
    Har veldig sansen for gjenbrukstanken din:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett