onsdag 25. august 2010

Min første elefant



Mini har fått seg en ny kjole med mange katter på, kattene kommer fra et vatt-teppe som jeg kapret på et loppis i vår. Eneste som er med stoffet var at det var hullete noe som viser deg igjen i at jeg måtte lappe med mange gule lapper ;)

Noe annet som er gult er den nye elefanten som har flyttet inn i leiligheten vår, den er vanskelig å se på dette bilde, men jeg ble faktisk svært fornøyd selv om jeg muligens overlater dette pirket til syjenter med god tålmodighet;)

Vanskelighetene kan også ha noe med at jeg tegnet mønsteret selv fra en elefant jeg kjøpte på fretex til 10 kr;)

5 kommentarer:

  1. Morsomt! Sånt kattestoff har jeg på min barndoms dokkedyne/-vatt teppe.

    Nostalgi

    SvarSlett
  2. hehe så koselig da;) dette vatt-teppet var i barnedyne str, var såå fornøyd da jeg fant det!

    SvarSlett
  3. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlett
  4. oh what a fine display!
    i enjoy the rather dee-lite-ful pictures your splendid blog!
    keep up the wonderful posts!
    golly!

    SvarSlett