onsdag 2. september 2009

Hjelp meg !



Jeg klarer da ikke å bestemme meg om hvilke knapper jeg skal bruke på denne kåpen. Skal den få opprettholde sitt navn "lollipop" og ha 4 forskjellige knapper i regnbue farger eller skal den ha 3 like hvite??? Dette er da mitt store problem ;) Slik er hverdagen;)

Skriv gjerne en kommentar under bilde om hvilke knapper jeg skal bruke så vinner du kanskje noe;)


"Lollipop"



Eller "nesten lolipop"??





Alle disse kåpene ble til i dag (knappene ser litt malplassert ut, men det er fordi de ikke er sydd på:)

Alle kåpene koster 550.- og er i ull , i str 1-2 +år

15 kommentarer:

  1. Lolipop knappan va desidert finast! Hadde æ hadd ei datter så hadd æ garantert kjøpt den! :D

    SvarSlett
  2. Ja jeg synes og de var finest, men blir redd for at de blir litt "for mye" liksom eller?? hehe Eirin, du får bare sett i gang vet du;)

    SvarSlett
  3. hei!! kjempeflink du e te å sy. æ ville tatt lolipop knappan, men di sku ha sett helt lik ut men med forskjellig farge:) men ellers va den digg!! vennligst hilsen baard

    SvarSlett
  4. Eeeeg syns begge deler va fint, komme an på kem som ska ha an egentlig:) Eg ville hatt de kvite personlig, litt mær anvenlig liksom, men syns det va veldig festlige lollipoppane:)

    SvarSlett
  5. Hei!Begge va kjempe fine Therese! =) Eg vet kor eg ska handla trenge eg barneklær;) hehe Eg syns lolipop var kultest, litt uenom det vanlige, og kjekt med farger nå som høsten setter inn =) Håper du har det fint! Klem Inger =)

    SvarSlett
  6. E syns di farga va finast, men trur itje du burde ha den røde nederst atmæ den røde lolipopen... E ser du har bynt å laga litt t gutta? Dæ e bra ;) Kossn e dæ mæ f.eks trækk t bilstola(baby)? Å pynt eller posa t barnevogne?

    Mvh Kristoffer ;)

    SvarSlett
  7. Va finast med de farga knappane!:) Kåpå va vertfall kjempefin;)

    SvarSlett
  8. Superfine kåpe, som så mye av det andre eg ser du har laga...
    Eg holder (bokstavelig talt) en knapp på de farga knappene, i lollipopstil :-)

    Hilsen Hugo på Mo

    SvarSlett
  9. Jeg stemmer for lollipop knappene! Vet jo ikke om du har tenkt å bruke de fargene på knappene uansett fargen på jakken, men jeg synes det hadde vært fint med ulike farger tilpasset jakke fargen! Skal bestille en slik til Malene når hun er blitt litt større, synes de er så søt!

    Hilsen Janne ;-)

    SvarSlett
  10. Lollipop må jo ha forskellige farga på knappane....knallkule

    SvarSlett
  11. tuuusen takk alle sammen;) har aldri vært så mye aktivitet på tulletrolle sine sider hehe;) Jeg gikk for de farga knappane, men hørte på Kristoffer om å snu rekkefølgen slik at den røde knappen kommer øverst ;) kåpen ble knalltøff og er allerede solgt;) Jeg skulle selvsagt hatt en loddtrekning men siden Kristoffer kom med et så bra forslag og siden han samme dag fikk vite at han skal bli pappa til et guttetroll og jeg tante til en trollet så vant han i dag, og får nok noen tulletrolleklær i posten etterhvert;) men fortvil ikke, det kommer flere konkurranser!! ;) God HElg! ( bilde kommer snart;)

    SvarSlett
  12. Lollipopp;) yess d va finast!!:) Og kåpå e her i huset;)

    SvarSlett