mandag 25. mai 2009

Hva gjør man når det er krise!!??



April og mai ble to hektiske uker. Eksamen og bacheloroppgave på skolen, fikk en kveldsjobb i en barnebutikk, flere bestillinger av tulletrolle klær og en til butikk som var interressert i å selge tulleTrOlleplaggene. Plutselig ble det litt mye, men selvsagt kjempegøy!!



Heldigvis kom jeg på mitt søte, snille, gode søskenbarn. Hun har blitt en kløpper på symaskinen og i har utvekslet mye syprat og begge jentene våre går i mammasydde klær. Det var ikke vanskeli å be henne om å produsere litt for meg (slik at det hvertfal var noen tulleTrOlleplagg i den nyåpnede butikken i Odda) uken etter var 4 kjoler laget og jeg kunne konsentrere meg *litt* mer om skole arbeid...;)



Bare se hvor fine kjolene ble, denne er sydd av et putetrekk fra skapet til min farmor og det grønne stoffet fanget jeg på et loppis i Bergen. De grønne blomstene har frøkenen funnet selv en plass:)



Her er det to søte sengetøy fra Fretex i Bergen som Anki har kjøpt selv, var de ikke søte??;)


Så alle disse kjolene henger altså i butikken SMELT i Odda ( skal komme mer info om SMELT snart;)

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Du e søt, snill og god du og kjære! Bare kjekt å kunne vær til hjelp!;)
    Får håpa at Oddabuen e retro, sånn at plaggene våre blir solgt! Trur nok at detta bare ekspandere, så blir du sydame på heiltid! D blir bra, med mange ansatte og greier!
    Gla i deg, klem...

    SvarSlett
  2. Du blir vertfall høyrehanda mi selv om du er venstrehendt;);) Trur nok Oddabuen har god klessmak ja, så dette blir nok bra. Me burde ta oss en tur dit, jeg og deg på roadtrip til Smelt;)

    SvarSlett