mandag 20. april 2009

Lese og skrive tid



Ser at det har blitt en stille tid her inne på bloggen, ettersom de fleste studenter i denne tiden sitter på en lesesal eller med nesen forran skjermen, har jeg besluttet å "joine" dem. Alle bestillinger av kjoler, kåper, bukser o.l må vente til etter 15. mai. Da er jeg ferdig og klar til å ta symaskinen frem;) Jeg tar gjerne imot flere bestillinger og håper sommeren min kan bli fyllt av mange nye plagg og stoffer!!


Legger her ut bilder av en kjole jeg sydde for noen måneder siden i herlig fløyel og hjerter laget at oldemoren til Ella sin nattkjole. Håper den har blitt brukt av trofaste Sina.. Den fortjente hvertfall et bilde og to...

Skal se om jeg finner flere bilder og saker slik at tulleTrOllesiden ikke blir helt preget av eksamentiden...


Lykke til!! Til alle studenter landet omkring!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar