tirsdag 9. desember 2008

Prøvejakke "Blå blomar..."

Endelig litt examensfri.... I dag har jeg vært hjemme og sydd en liten jakke, forholdsvis til mitt litte troll...



Den er i tykkt marineblått stoff som jeg kjøpte for 15 kr på en av kirkenskorshær genbruksbutikker her nede ...


Noen små detaljer her og der, nå først kan den være en lang jakke, og når man vil kan man snurpe den opp;) brukte en rød knapp får å få litt farger på den ..



Blomsten er hentet fra hytta til farmor og farfar i skipavåg. Se farmor hva sengetøyet har blitt!!:)





Selvsagt er den dobbeltsidig, så hun må bare skittne den til :) formen passer perfekt til bådegutter og jenter (håper jeg og denne kunne også godt vært til en tøff gutt ;)



MEN det typiske er jo at jeg tror ikke Timone får hodet sitt inni dette lille hullet, så det skal snart komme en glidelås/lynlås bak i nakken som kan fixe dette problemet for meg.... gleder meg til lilletroll kommer hjem.

Jeg legger den til i "Tilsalgs" etiketten, for jeg syr fort en ny og "nestenlik"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar