lørdag 14. juni 2008

Sengetøyet fra hytten i Skipavåg!


Denne blomsten har vel blitt mitt varemerke.
Blir stoppet på gaten i Bergen og hjemme i Sauda... Det var slik alt begynnte. Den orange blomsten er fra et nyyydeli sengetøy vi hadde på hytten (til jeg kapret det) flere tulletroll går rundt med dette "smykket" i dag .
Kan det bli mer 70- tallet?? for mindre enn en ukesiden kom en dame bort til meg i Bergen og sa- Ååå det ligner sengetøyet vi hadde på landet da jeg var mindre!! bare det var grønnt!
-Vil du selge det?? var mitt svar:)... jeg er alltid på utkikk etter skatter fra landet og over allt egentlig!! har du noe?? ta kontakt trenger også mer orange:) Tipper lokalbutikken i Sauda solgte det, for jeg har hørt om flere som har det gjemt bort i skapet.. ...Få det ut!! gi/selg det til meg:) la det bli en nydelig kjole, en tøff bukse eller en stilig lue, få liv i det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar